lauantai 28. joulukuuta 2013

11 asian haaste.

Haasteen säännöt tulevat tässä: 
  • Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
  • Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
  • Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
  • Heidän pitää valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
  • Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
  • Ei takaisin haastamista.

Minut haastoi Delffi

 11 Asiaa minusta:
1. Olen kolmesta sisaruksesta keskimmäinen.
2. Harrastan Partiota, palokuntaa, metsästystä ja valokuvausta
3. Lopetin tupakan polton vaja vuosi sitten helmikuussa.
4. Olen sairaalloisesti ylipainoinen ja en hallitse omaa painoani.
5.Olen olut vain muutaman lyhyen pätkän työttömänä ja en osaisi olla ilman töitä.
6. Olen koulutukseltani: Lähihoitaja, jota teen nykyään työkseni, olen myös kouluttautunut: kodinkonekorjaajaksi ja sähköasentajaksi.
7. Harrastuksissani olen kouluttautunut Järjestyksenvalvojaksi, ja toimenpiepalkkaisena palomiehenä sammutusmieheksi. Partiossa olen Partionjohtaja.
8. Minulla on lemmikkinä kaksi viljakäärmettä.
9, Olen allerginen karvaisille lemmikeille, minulla on lapsena todettu astma.
10. Kaverit on minulle erittäin rakkaita.
11. Olen hamstraaja, en malttaisi luopua mistään.
Minulle esitetyt kysymykset
1. Paheesi?
Liian hyvä ruoka.
2. Mistä löydät inspiraatiosi?
Luonto, ystävät, vilaks mielikuvitus
3. Jos voisit valita missä asut niin missä asuisit ja miksi?
Maalla hirsimökissä järven rannalla luonnon keskellä, mutta kuitenkin lähellä sivistystä
4. Missä maissa olet matkustanut? Ja mikä niistä oli paras?
Ruotsi, Norja, Saksa, Puola, Itävalta, Tsekki, Viro, Latvia, Liettua
5. Missä haluaisit kehittyä?
Ihmissuhdetaidoissa.
6. Mikä eläin haluaisit olla ja miksi?
Karhu, ja sen leppoinen elämäntyyli kiinostaisi.
7. Lempiväri?
Pidän tummista sävyistä, Punainen (mustahan ei ole väri vaan sävy)
8. Mitä et ole vielä saavuttanut?
Onnellsita perhettä.
9. Millainen vanhus haluaisit olla?
Vanha ukko kuistilla kiikkutuolissa rakkaiden lastenlasten ympäröimänä kertomassa tarinoita.
10. Onko elämässäsi jotain minkä haluaisit muuttaa?
Liian monta asiaa lueteltavaksi, mutta pällimmäisenä n tämä minun ylipaino
11. Kenet edesmenneen ihmisen haluaisit tavata ja miksi?
Ukkini, koskaan ei ole vietetty liikaa aikaa rakkaiden ihmisten kanssa.

Haasteen annan seuraaville blogeille:

Minulla ei kyllä ole nuita blogikavereita niin paljoa että saisin sitä yhtätoista kasaan mutta lisäksi laittelen muutamalle kaverille tämän naamakirjaan...

Ja minun kysymykseni Minun kavereilleni:
1, Haluaisitko olla jotakin muuta kuin olet nyt?
2.Onko sinulla kenhonmuokkauksia (lävistys, tatuointi, implantti yms) jos on millaisia?
3.Oletko kuinka järkkymätön periaatteissasi?
4. Asumismuotosi (yksin, yhdessä, millainen asunto, oma, vuokra muu)?
5. Lemmikit?
6. Jos tietäisit kuolevasi huomenna mitä tekisit ensimmäisenä?
7. Mikä on sinusta kaunein asia maailmassa?
8. Jos meidät lukittaisiin yksiöön ilman yhteyttä ulkomaailmaan, kaunako kestäisi kunnes jommalla kummalla menisi hermot toiseen?
9. Mitä ilman ett voisi elää?
10. Saisit tavata jonkun maailman merkittävistä henkilöistä, kenet ja mitä hänelle sanoisit?
11,Uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti